Budeco: the making of part 4

In Budeco: the making of beschrijven we hoe Budeco zich ontwikkelt, waar we tegenaan lopen, welke keuzes we maken, en wat we ervan leren. De vorige keer, ging het vooral over klanten en business development. Deze keer blikken we kort terug op 2010 en besteden we vooral aandacht aan de organisatie en de ondersteuning / tooling daarvan.

budeco zoeken afbeelding

Het kiezen van een CRM systeem

Budeco helpt bedrijven innoveren en specialiseert zich in projecten waarbij slim gebruik wordt gemaakt van moderne IT en internet technologie; niet als doel, maar als middel om nieuwe business te ontwikkelen en manieren van werken te vernieuwen en te verbeteren. Noblesse oblige, dus willen we onze eigen organisatie natuurlijk ook zo slim en efficiënt en effectief mogelijk organiseren. Hoe we dat doen leest u onder andere in de blogpostings die we schrijven onder de titel: Budeco, the making of.

Budeco: the making of part 2

Zoals we onder andere op Twitter beloofd hebben, bieden we graag inzicht in onze eerste stappen om van Budeco een succes te maken. Natuurlijk willen we een moderne organisatie zijn, zonder de ballast die traditionele bedrijven in de loop der jaren opbouwen. Van scratch en dan ook lean and mean. Alleen wat we echt nodig hebben, met gebruikmaking van slimme nieuwe mogelijkheden… Dit keer deel twee.

Budeco: the making of part 1

Zoals we onder andere op Twitter beloofd hebben, bieden we graag inzicht in onze eerste stappen om van Budeco een succes te maken. Natuurlijk willen we een moderne organisatie zijn, zonder de ballast die traditionele bedrijven in de loop der jaren opbouwen. Van scratch en dan ook lean and mean. Alleen wat we echt nodig hebben, met gebruikmaking van slimme nieuwe mogelijkheden…